Вітаю Вас на сторінках мого блогу!

вівторок, 3 травня 2016 р.

Навчальні проекти

1. Тема: «Україна і Африка».

Навчальний предмет, розділ: Географія материків і океанів. Африка.
Мета: дослідити зв'язки України з країнами Африки.
Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми для роботи в Інтернеті, редактор карт знань (або інший редактор з можливістю створення схем і діаграм). Форма подання результатів проекту: карта знань зв'язків України з країнами Африки.
2. Тема: «Африка і Австралія, спільне і відмінне».
 Навчальний предмет, розділ: Географія материків І океанів. Африка. Австралія та Океанія. Мета: скласти порівняльну характеристику двох континентів Африки і Австралії за географічним положенням і природними зонами.
Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми для роботи в Інтернеті, текстовий процесор.
Форма подання результатів проекту: текстовий документ.
3. Тема: «Ця важка робота».
Навчальний предмет, розділ: Фізика. Механічна робота та енергія.
 Мета: дослідити і приблизно визначити значення величини роботи, яку здійснює учень 7-го класу під час перенесення різних тіл протягом одного дня навчання. Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: табличний процесор, редактор презентацій.
Форма подання результатів проекту: презентація.
4. Теми: «На кожну людину, навіть на партійну, тисне атмосферний стовп вагою в двісті чотирнадцять кіло» (І. Ільф, Є. Петров «Золоте теля»).
Навчальний предмет, розділ: Фізика. Взаємодія тіл. Сила.
Мета: перевірити справедливість висловлювання Остапа Бендери про тиск атмосфери на людину.
Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: табличний процесор, редактор презентацій.
Форма подання результатів проекту: презентація.
5. Тема: «Раз, два, три, чотири, п'ять. Зараз я іду шукать!» (Майстерність маскування). Навчальний предмет, розділ: Біологія. Процеси життєдіяльності тварин.
Мета: дослідити наявність засобів маскування у тварин нашої місцевості.
Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми для перегляду та редагування фотографій, редактор презентацій.
Форма подання результатів проекту: презентація з фотографіями тварин та описом засобів маскування.
6. Тема: «Птахи нашої місцевості». 
Навчальний предмет, розділ: Біологія. Різноманітність тварин.
Мета: скласти міні-довідник птахів нашої місцевості.
Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми для перегляду та редагування фотографій, текстовий процесор.
Форма подання результатів проекту: текстовий документ з фотографіями й описами птахів.
Доповніть перелік фотографій власними або з Інтернету.
7. Тема: «Як захистити тварин?».
Навчальний предмет, розділ: Біологія. Організми і середовище Існування.
Мета: розробити довідник з природоохорони території нашої місцевості.
Комп'ютерні програми, що пропонується використати и проекті: програми для роботи в Інтернеті, програми перегляду та редагування фотографій, текстовий процесор.
Форма подання результатів проекту: текстовий документ або презентація з картами та описами природоохоронних територій регіону.
8. Тема: «Південна Америка – унікальність природи». 
Навчальний предмет, розділ: Географія материків і океанів. Південна Америка.
Мета: скласти карту розміщення об'єктів природної спадщини ЮНЕСКО в Південній Америці. Комп'ютерні програми, що пропонується використати а проекті: програми опрацювання графічних зображень, текстовий процесор.
Форма подання результатів проекту: графічне зображення карти з позначеними об'єктами природної спадщини ЮНЕСКО.
9. Тема: «Сім нових чудес світу».
Навчальний предмет, розділ: Географія материків і океанів. Мета: підготувати презентацію для ознайомлення учнів класу з результатами проекту з визначення найвеличніших чудес світу сьогодення (New 7 WondersoftheWorld).
Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми роботи з Інтернетом, програми опрацювання графічних зображень, редактор презентацій.
Форма подання результатів проекту: презентація з відомостями про сам проект та його результати – сім нових чудес світу.
10. Тема: «Краса, що застигла в камені». 
Навчальний предмет, розділ: Образотворче мистецтво. Мистецтво в нашому житті.
Мета: дослідити архітектурні стилі будівель у нашому місті (районі).
Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми опрацювання графічних зображень, редактор презентацій.
Форма подання результатів проекту: комп'ютерна презентація з ілюстраціями будівель різних архітектурних стилів.
11. Тема: «Шевченко Т.Г. біля нас». 
Навчальний предмет» розділ: Образотворче мистецтво. Мистецтво в нашому житті.
Мета: дослідити архітектурні пам'ятники України, пов'язані з життям і творчістю Т.Г. Шевченка.
Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми опрацювання графічних зображень, редактор презентацій, програми для роботи в Інтернеті.
Форма подання результатів проекту: комп'ютерна презентація з ілюстраціями та описом архітектурних пам'яток, пов'язаних з життям і творчістю Т.Т. Шевченка, що збереглися на території України.
12. Тема: «Іграшки наших бабусь і дідусів».
Навчальний предмет, розділ: Образотворче мистецтво. Мистецтво в нашому житті.
Мета: дослідити види ужиткового мистецтва, що знайшли своє відображення в іграшках першої половини XX століття.
Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми роботи в Інтернеті. програми опрацювання графічних зображень, текстовий процесор.
Форма подання результатів проекту: текстовий документ з фотографіями та описами дитячих Іграшок зазначеного періоду.
13. Тема: «Сучасність і традиції». 
Навчальний предмет, розділ: Образотворче мистецтво. Дизайн.
Мета: розробити ескіз одного з напрямків дизайну: середовища, побутових виробів, одягу, поліграфічних виробів з урахуванням традицій і сучасної моди.
Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми роботи в Інтернеті, програми опрацювання графічних зображень.
Форма подання результатів проекту: графічне зображення.
14. Тема: «Енді Воргол (Андрій Варгола) і революція в арт-дизайні».
Навчальний предмет, розділ: Образотворче мистецтво. Дизайн.
Мета: дослідити вплив американського митця, українця за походженням, на розвиток сучасного мистецтва. Енді Воргол Енді Воргол.
Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми роботи в Інтернеті, програми опрацювання графічних зображень, редактор презентацій.
Форма подання результатів проекту: комп'ютерна презентація з репродукціями робіт Енді Воргола і описом його творчості.
15. Тема: «Університети Середньовіччя».
Навчальний предмет, розділ: Всесвітня Історія. Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя.
Мета: дослідити поширення університетів як освітніх центрів на території Європи в середні віки.
Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми роботи в Інтернеті, програми опрацювання графічних зображень.
Форма подання результатів проекту: карта Європи з нанесеними місцями утворення університетів.
(матеріал з інтернету)

Немає коментарів:

Дописати коментар