Вітаю Вас на сторінках мого блогу!

середа, 11 січня 2017 р.

Впровадження методики «Перевернутого навчання»на уроках математики.



  Ідея перевернутого навчання виникла  декілька десятиліть назад у США. Суть моделі змішаного навчання полягала у тому, щоб заохотити дітей до справжньої роботи на уроці, а не  нецікавому записуванню лекцій за вчителем. Для цього змінюється зміст домашнього завдання і роботи на уроці. Замість виконання десятка прикладів вдома, або декількох задач,  виконання яких ніхто дома не може проконтролювати, допомогти , підказати, учням надається можливість використовувати електронні ресурси. Це головним чином навчальне відео з теми, презентація зроблена вчителем, або знайдене в Інтернеті. На уроці тепер вчитель організує спільну роботу з вивченої теми: розв’язування задач, створення міні – проектів, створення алгоритмів, проведення експериментів.

Немає коментарів:

Дописати коментар