Ідея перевернутого навчання виникла декілька десятиліть назад у США. Суть моделі змішаного навчання полягала у тому, щоб заохотити дітей до справжньої роботи на уроці, а не нецікавому записуванню лекцій за вчителем. Для цього змінюється зміст домашнього завдання і роботи на уроці. Замість виконання десятка прикладів вдома, або декількох задач, виконання яких ніхто дома не може проконтролювати, допомогти , підказати, учням надається можливість використовувати електронні ресурси. Це головним чином навчальне відео з теми, презентація зроблена вчителем, або знайдене в Інтернеті. На уроці тепер вчитель організує спільну роботу з вивченої теми: розв’язування задач, створення міні – проектів, створення алгоритмів, проведення експериментів.
Немає коментарів:
Дописати коментар