1. Тема. Цифрова інформація в нашому житті.
Предметно-змістовна область: інформатика.
Тип проекту: дослідницький.
Мета: дослідити основні ідеї, теоретичні й практичні принципи, що лежать в основі сучасних цифрових технологій.
Ключове питання: як інформатика допомагає сучасній людині? Тематичні питання
1. Як закодувати звук?
Змістові питання:
• У чому різниця між аналоговою й цифровою інформацією?
• Як з аналогової інформації зробити цифрову і навпаки?
• Які існують пристрої та програмні засоби для опрацювання цифрового звуку?
• Які існують формати звукових файлів і в чому їх відмінність?
2. Чому існують різні палітри кольорів?
Змістові питання:
• Що таке RGB-палітра і CMYK-палітра, де вони використовуються?
• Чи існують інші палітри кольорів?
• Які є пристрої та програмні засоби для опрацювання зображень?
• Які існують формати графічних файлів і в чому їх відмінність?
3. Як навчити комп’ютер грамоті?
Змістові питання:
• Що таке таблиця кодів?
• Які існують таблиці кодів символьної інформації?
• Які існують проблеми кодування національних алфавітів?
• У чому відмінність різних таблиць кодів і як розрізняються текстові файли, створені в різних кодуваннях?
4. Як оцінити інформацію?
Змістові питання:
• Як оцінити якість інформації?
• Як оцінити кількість інформації?
• Які існують одиниці вимірювання інформації?
• Як теорія інформації допомагає вирішувати побутові задачі? Форма подання результатів проекту: презентація, буклет, відеома-
теріали, вікі-стаття.
2. Тема. Видатні імена та відкриття в історії інформатики.
Предметно-змістовна область: інформатика.
Тип проекту: інформаційний.
Мета: дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики.
Ключове питання: до чого приводять відкриття?
Тематичні питання:
1. В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика? Змістове питання:
• Виділіть три нерозривно й істотно пов’язані частини інформатики: hardware, software, brainware та опишіть їх.
2. Як змусили комп’ютер думати?
Змістові питання:
• Які відкриття були зроблені в області обчислювальної техніки?
• Які відкриття були зроблені в XX ст. в галузі інформатики?
3. З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки? Змістові питання:
• Кого назвивають засновником науки інформатики?
• З іменами яких людей пов’язаний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій?
Форма подання результатів проекту: презентація, буклет, відеома-теріали, вікі-стаття.
3. Тема. Вибір комп'ютера.
Предметно-змістовна область: інформатика.
Тип проекту: рольово-ігровий.
Мета: зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наявними початковими умовами; змоделювати ситуацію практичного застосування матеріалу з теми «технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в ситуації продавець — покупець. Ключове питання: Як вибрати комп’ютер?
Тематичне питання: Як визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію ПК?
Змістові питання:
• Які технічні характеристики складових ПК цікавлять користувача?
• Як зробити розрахунок вартості вибраної комплектації?
Форма подання результатів проекту: рекламна презентація, буклет.
Інші теми навчальних проектів ви можете переглянути у підручнику "Інформатика" на ст.237-239.
Немає коментарів:
Дописати коментар