Інновації (італ. іnnovatione -
новизна, нововведення) - нові форми організації діяльності і управління, нові
види технологій, які охоплюють різні сфери життєдіяльності людства. Педагогічну
інновацію розглядають як особливу форму педагогічної діяльності і мислення, які
спрямовані на організацію нововведень в освітньому просторі, або як процес
створення, упровадження і поширення нового в освіті. Інноваційний процес в
освіті - це сукупність послідовних, цілеспрямованих дій, спрямованих на її
оновлення, модифікацію мети, змісту, організації, форм і методів навчання та
виховання, адаптації навчального процесу до нових суспільно-історичних умов.
Нові інноваційні технології являються потужним засобом навчання, які
приваблюють своєю наочністю, зручністю в опрацюванні інформації та безліччю
можливостей, для самостійної роботи – дистанційного навчання, вхід у найкращі
бібліотеки світу, опрацювання літератури з найрізноманітнішої тематики, дають
можливість опрацювати за короткий час великий обсяг матеріалу, викликати
інтерес, поглиблювати здобуті знання навички публічних виступів. Веб-квест "Інноваційні підходи до створення умов для
розвитку творчого потенціалу особистості педагога" для завідувачів районними (міськими)
методичними кабінетами (центрами). Мета: використовувати ІКТ для вирішення професійних завдань (в т.ч.
для пошуку необхідної інформації, оформлення результатів роботи у вигляді
комп'ютерних презентацій, веб-сайтів, баз даних тощо);
підвищити мотивацію
завідувачів, професійно-практичну
направленість методичних заходів, а відтак, добиватися більш гарантованих запланованих результатів у своїй професійно-педагогічній
діяльності; самонавчання і самоорганізація; робота в команді (планування,
розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль), тобто навички командного
рішення проблем; уміння знаходити декілька способів рішень проблемної ситуації,
визначати найбільш раціональний варіант, обґрунтовувати свій вибір.
Значення веб-квестів. Веб-квест, використовуючи інформаційні ресурси
Інтернет і інтегруючи їх у навчальний процес, допомагає ефективно вирішувати
цілий ряд практичних завдань: Учасник квесту вчиться виходити за рамки змісту
та форм подання навчального матеріалу педагогом; Створює
можливість розвитку навичок спілкування Інтернету, тим самим, реалізуючи
основну функцію-комунікативну; Веб - квест підтримує навчання на рівні
мислення, аналізу, синтезу та оцінки; Учасник квесту отримує додаткову можливість професійної експертизи
своїх творчих здібностей та вмінь; Учасник квесту вчиться використовувати
інформаційний простір мережі Інтернет для розширення сфери своєї творчої
діяльності; Підвищується мотивація педагогів до використання комп'ютерних
технологій у навчальній діяльності.
Пам'ятка для учасників веб-квесту
1.Ознайомлення з темою і
проблемою квесту.
2.Вивчення списку ресурсів.
3. Пошук інформації в мережі.
4.Дослідження інформаційних ресурсів.
5.Оформлення звіту у вигляді
мультимедійної
презентації, веб-сторінки,
веб-сайту, буклету чи в
іншій запропонованій формі.
6.Ознайомлення з критеріями
оцінювання вашого звіту.
7.Обговорення результатів роботи
в мікрогрупі.
8.Підготовка до захисту
веб-квесту.
Немає коментарів:
Дописати коментар